פרסום בגוגל מחיר

פרסום בגוגל מחיר לחודש נקבע על ידי העסק שצריך פרסום. ככל שהמחיר לחודש יותר גדול כך הפרסום בגוגל יביא לכך שיותר לקוחות יתקשרו.

המטרה היא יחס המרה גבוה ככל שניתן. יחס ההמרה הוא היחס בין המחיר הכולל של הפרסום בין כמות הלקוחות החדשים שנכנסו לעסק.

ישנם שתי דרכים לפרסם בגוגל פרסום מומון ופרסום אורגני. פרסום ממומן זה פרסומות שמופיעים במונע החיפוש של גוגל ופרסום אורגני זה קישורים שנמצאים בתוצאות החיפוש של גוגל.

פרסום בגוגל מחיר לחודש.

דרכים לשלם כסף עבור פרסום בגוגל.

  1. הפשוט בניהם הוא לשלם למפרסם סכום מסיים 1500 – 4000 בחודש ומחכים שטלפון יצלצל.
  2. לשלם עבור ניהול הפרסום ולשלם ישירות לגוגל עבור הפרסום עצמו. זה נקרא קידום ממומן. מחיר הניהול הינו בסביבות 500 שקל בחודש ומחיר הפרסום נקבע על המפרסם. יחס המרה ממוצע הינו טלפון אחד ל-50 שקלים.
  3. להשכיר אתר מקודם בגוגל וממנו לקבל טלפונים מלקוחות חדשים. מחיר השכרה מומצע הינו 1750 שקלים.
  4. לקנות/לבנות אתר חדש ושלם עבור קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל עבור ביטוים מוסיימם. זה נקרא קידום אורגני. מחיר בניית אתר יכול לנוע בין 2500 שקלים ל – 1500 ועבור הקידום האורגני יש לשלם 1250 שקלים.
  5. לפנות לפורטל שהוא עוסק באותו תחום שבו צריך לפרסם. ולשלם עבור פרסום העסק בפורטל הזה. המחיר מתחיל ב 4000.

המחירים המצויינים הם מחירי שוק ויכולים להשתנות. אך פחות או יותר אילו הסכומים.

יחס המרה גבוה להמשך קיום העסק.

יחס המרה טוב חייב להתקיים אחרת הפרסום אינו יכול להמשך. עסקים חייבים לחפש פרסום כדאי שיכול להכניס להם לקוחות חדשים.
הפרסום הכדאי ביותר הוא לשלב בין פרסום ממומן לפרסום אורגני וכך נוצר מצב הדפים שיש באתר האינטרנט יכולים להכניס כסף גם שמפסיקים את הקידום הממומן וגם שמפסיקים את הקידום האורגני.

שתי דרכים לפרסם בגוגל. אורגני או ממומן.

קידום אורגני הינו קידום דפי האתר בתוצאות חיפוש של גוגל. לדוגמה אם יש לי עסק של כביסה בפ"ת ואני רוצה לפרסם את העסק שלי, אזי אכתוב מאמר עם הכותרת של כביסה בפ"ת בכאשר משתמשי גוגל יחפשו בגוגל כביסה בפ"ת המאמר שכתוב באתר יופיע אך ללא קידום אורגני המאמר לא יופיע בדף הראשון של גוגל הוא יכול להופיע בדף הרביעי החמישי (לדוגמה). המקדם האורגני דואג שהמאמר שנכתב אתר יופיע בדף הראשון.

קידום מומון הינו יצירת מודעות באמצעות גוגל אדורס (תוכנה אינטרנטית לפרסום מודעות בגוגל) שבה כותבים כותרת עם שתי שורות ובסופה מוסיפים קישור. כאשר מישהו לוחץ על המודעה הקישור להודעה הוא אותו קישור הוסף בחלק האחרון ביצירת המודעה. הקישור יכול להוביל אתר, דף נחיתה או כל דבר אחר.

לסיכום:

  1. כדי לבחור בפרסום בגוגל.
  2. הפרסום בגוגל מניב תוצאות מדהימות.
  3. יש לבחור בחכמה את דרך הפרסום.

שיהיה בהצלחה!

CoWeb