פרסום בגוגל מחיר לחודש נקבע על ידי העסק שצריך פרסום. ככל שהמחיר לחודש יותר גדול כך הפרסום בגוגל יביא לכך שיותר לקוחות יתקשרו.
המטרה היא יחס המרה גבוה ככל שניתן. יחס ההמרה הוא היחס בין המחיר הכולל של הפרסום בין כמות הלקוחות החדשים שנכנסו לעסק.
ישנם שתי דרכים לפרסם בגוגל פרסום מומון ופרסום אורגני. פרסום ממומן זה פרסומות שמופיעים במונע החיפוש של גוגל ופרסום אורגני זה קישורים שנמצאים בתוצאות החיפוש של גוגל.
דרכים לשלם כסף עבור פרסום בגוגל.
המחירים המצויינים הם מחירי שוק ויכולים להשתנות. אך פחות או יותר אילו הסכומים.
יחס המרה טוב חייב להתקיים אחרת הפרסום אינו יכול להמשך. עסקים חייבים לחפש פרסום כדאי שיכול להכניס להם לקוחות חדשים.
הפרסום הכדאי ביותר הוא לשלב בין פרסום ממומן לפרסום אורגני וכך נוצר מצב הדפים שיש באתר האינטרנט יכולים להכניס כסף גם שמפסיקים את הקידום הממומן וגם שמפסיקים את הקידום האורגני.
קידום אורגני הינו קידום דפי האתר בתוצאות חיפוש של גוגל. לדוגמה אם יש לי עסק של כביסה בפ"ת ואני רוצה לפרסם את העסק שלי, אזי אכתוב מאמר עם הכותרת של כביסה בפ"ת בכאשר משתמשי גוגל יחפשו בגוגל כביסה בפ"ת המאמר שכתוב באתר יופיע אך ללא קידום אורגני המאמר לא יופיע בדף הראשון של גוגל הוא יכול להופיע בדף הרביעי החמישי (לדוגמה). המקדם האורגני דואג שהמאמר שנכתב אתר יופיע בדף הראשון.
קידום מומון הינו יצירת מודעות באמצעות גוגל אדורס (תוכנה אינטרנטית לפרסום מודעות בגוגל) שבה כותבים כותרת עם שתי שורות ובסופה מוסיפים קישור. כאשר מישהו לוחץ על המודעה הקישור להודעה הוא אותו קישור הוסף בחלק האחרון ביצירת המודעה. הקישור יכול להוביל אתר, דף נחיתה או כל דבר אחר.
שיהיה בהצלחה!