קידום אתרים כאשר אסטרטגיה פוגשת תקציב

קידום אתרים יכול להיות עסק יקר מאוד אלא אם כן אתם עושים את זה בצורה חכמה.

עבור כל ביטוי שאתם רוצים לפרסם את האתר שלכם במנוע החיפוש בגוגל יש תחרות וככל שהתחרות גדולה יותר כך המחיר עולה.
המחיר עולה מכיוון שגוגל מסדר את תוצאות החיפוש שלו לפי מאפיינים מסוימים. כמו כמות האנשים נכנסים לדף, משך שהיה באתר, כמות לקוחות חדשים ועוד… כדי להגיע לנתונים גבוהים יותר מהמתחרים יש להשקיע יותר זמן בקידום הדף וזמן זה לבסוף כסף.

אז איך בעצם חוסכים כסף?

פרסום מאמרים באתר עבור כמות גדולה של ביטויים יכול לגרום לכך שמאמר יופיע בתוצאות החיפוש. אם המאמר הוא מאמר טוב כלומר אנשים קוראים אותו ויכולים להפיק ממנו תועלת אזי משך השהות שלהם יהיה יותר גבוה וגם יכול להיות שהם ישתפו את הדף עבור חברים שלהם דבר שיוביל ליותר כניסות לדף. כך שלבסוף הדף יקודם בתוצאות חיפוש.

בחירת ביטוי לכתיבת מאמר

ביטוי בעל מילה אחת, לרוב, יש לו תחרות גדולה כלומר יהיה קשה לקדם אותו גוגל. אם בוחרים ביטוי בעל שתי מילים לפחות אזי התחרות עליו קטנה יותר ויהיה קל קדם אותו גוגל.
כמו גדולה של ביטוים בני שתי מלים לפחות יכלה ליצר כניסות לאתר יותר מאשר ביטוי בעל מילה אחת.

CoWeb