כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

כולנו יודעים מה הוא כרטיס ביקור,

כל בעל עסק שמכבד את עצמו ומעוניין בלקוחות חוזרים ופרסום מייצר לעצמו אחד כזה, הם מלבניים בדרך כלל עשויים קרטון, או פלסטיק דק במקרה שהשקעתם ומרוחים בפרטים על בית העסק ובעליו.

הכרטיס מכיל מעין תעודת זהות של העסק וכולל את מספר הטלפון, כתובת העסק, ולפעמים אפילו מספר פקס..

עם התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות נוספו פרמטרים דיגיטליים לכרטיס הביקור כמו כתובת לאתר התדמית של העסק, שם בפייסבוק, שם באינסטגרם, שם ביוטיוב וכן הלאה.

בעקבות כך הלקוחות נתקלים בבעית שמישות-

הרי בתי הדפוס, מלאי רצון טוב ככל שיהיו לא יוכלו לקשר את המלל על גבי הכרטיס לדפי האינטרנט המקוונים שמכילים את התוכן, ומחזיקי הכרטיס ייאלצו לכתוב את הטקסט בפלטפורמות וברשתות החברתיות כדי להגיע אליכם.

כדי להתמודד עם הבעיה הזו הומצאו כרטיסי הביקור הדיגיטליים.

 

אז מה זה בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי?

ואיך הוא קשור לכרטיס הביקור הישן של האינסטלטור של סבא שלכם?

 

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם דף אינטרנט שמכיל את הפרטים שלכם באופן רספונסיבי, (כן.. תוכלו להכניס שם גם את מספר הפקס..) האתר הקטן הזה מותאם למכשירים הניידים כך שהנראות של הפרטים שלכם תהיה נוחה לכל המשתמשים, גם כאלה שייצפו בו במחשב וגם אלה שיעדיפו פשוט לפתוח אותו בסמארטפון.

הקישורים לרשתות החברתיות שלכם יוצגו ככפתור פשוט שלחיצה עליו תוביל ישירות לדף המבוקש בכל פלטפורמה שתבחרו.

מה שיחסוך מהמשתמשים שלכם את הסרבול שבהעברת האינפורמציה מהקרטון הפיזי אל שורת החיפוש שבדפדפן.

מעבר לנוחות שזוכים בה הלקוחות שלכם, היתרונות שכרטיס ביקור דיגיטלי מעניק לבתי העסק חשובים ורבים לא פחות.

ראשית כל כרטיס דיגיטלי מצייד אתכם בפאנל ניהול פשוט ובסיסי למדי (אפילו הדרכה קצרה אם תצטרכו) שבו אתם מזינים את הלינקים והפרטים שלכם בכל זמן נתון.

את מה זה משנה? ומי צריך את זה?

בואו נדמיין מצב שבו הלקוח שלכם קיבל מכם כרטיס ביקור רגיל לפני כשנה והיה מספיק מסודר ונחמד כדי לשמור אותו בארנק שלו..

בכרטיס יש את מספר הנייד שלכם, ואת הכתובת שלכם, וכעת הוא רוצה להשתמש בו וליצור איתכם קשר, נחמד! לקוח חוזר זה תמיד טוב..

הבעיה מתחילה כשאתם משנים את מספר הטלפון שלכם, או את הכתובת, והפרטים בכרטיס שאצל הלקוח נשארים הפרטים הישנים, אלה שעל הכרטיס שנתתם לו.

שורה תחתונה – הלקוח לא יגיע אליכם.

כרטיס דיגיטלי פותר את הבעיה בקלות ובפשטות – אתם פשוט משנים את הפרטים פעם אחת בפאנל הניהול שיש לכם גישה ישירה אליו וכל אדם שייפתח את הלינק החל מרגע זה ייראה את הפרטים המעודכנים.

קל.

איך נותנים כרטיס דיגיטלי ללקוח? פשוט עוד יותר, שולחים לו לינק, אפשר במייל, אפשר בהודעה, אפשר בוואצאפ ואם אתם מתעקשים, גם בפקס.. 🙂

 

CoWeb