בלוג

עמוד נחיתה

דף נחיתה.. בטח נתקלתם בהם לפחות פעם אחת.. דפי נחיתה הם הדפים הנחמדים האלה שבדרך כלל נוחתים אליהם לאחר לחיצה על תוצאת "מודעה" בין תוצאות החיפוש של גוגל. דף נחיתה נבנה בצורה מאד מסוימת ...למאמר המלא

homepicside

בניית אתרים

מהרגע שבו החלטתם שאתם רוצים לבנות אתר לעסק שלכם ועד לרגע שבו יש לכם אתר באויר שמגיב יפה לחיפושי גוגל וגם (והכי חשוב) יוצר לכם לידים ומכניס כסף.. תצטרכו לעבור כמה שלבים חשובים. השלב הראשון הוא ...למאמר המלא

פרסום בגוגל מחיר

פרסום בגוגל מחיר לחודש נקבע על ידי העסק שצריך פרסום. ככל שהמחיר לחודש יותר גדול כך הפרסום בגוגל יביא לכך שיותר לקוחות יתקשרו. המטרה היא יחס המרה גבוה ככל שניתן. יחס ההמרה הוא היחס בין המחיר הכולל של הפרסום בין כמות הלקוחות החדשים שנכנסו לעסק. ישנם שתי דרכים לפרסם ...למאמר המלא

בניית אתרים וורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס יכולה להיות בשתי דרכים אחת באמצעות ערכת נושא מוכנה והשנייה זה לבנות ערכת נושא מאפס. ערכת נושא של וורדפס קניית ערכת נושא של וורדפס זה למעשה אתר אינטרנט מוכן שאחרי התקנת ערכת הנושא יש להחליף את התוכן המוצג לתוכן הרצוי. ערכות נושא עולות בממוצע 70 ...למאמר המלא

קידום אתרים כאשר אסטרטגיה פוגשת תקציב

קידום אתרים יכול להיות עסק יקר מאוד אלא אם כן אתם עושים את זה בצורה חכמה. עבור כל ביטוי שאתם רוצים לפרסם את האתר שלכם במנוע החיפוש בגוגל יש תחרות וככל שהתחרות גדולה יותר כך המחיר עולה. המחיר עולה מכיוון שגוגל מסדר את תוצאות החיפוש שלו לפי מאפיינים מסוימים. כמו כמות ...למאמר המלא

פיתוח ערכת נושא מאפס עבור לקוח

פיתוח ערכת נושא מאפס ללקוחות מאפשרת ללקוחות להראות עיצוב חדש יחודי אשר מתאים למיתוג העסק. מתי ולמה עסק צריך עיצוב יחודי? ערכות נושא מגיעות עם מגוון רחב של אפשרויות וניתן לקנות ערכת נושא ...למאמר המלא

» העמוד הקודם
CoWeb