קידום

אופטימיזציה של מהירות האתר

המונח של מהירות האתר מתייחס לזמן הורדת העמודים והתמונות משרת האתר והצגתם בדפדפן המשתמש. זמן טעינת העמוד נמדד מהרגע בו נלחץ הקישור ועדן הצגתו של התוכן המלא. למה זה חשוב? מחקרים מראים שאחד מתוך ארבעה אנשים יעזוב את האתר אם זמן הטעינה שלו ארוך מארבע שניות וגם אז כמעט חצי ...למאמר המלא

קידום אורגני

בטח שמעתם כבר את המושג "קידום אורגני", ואם לא שמעתם הגיע הזמן! את המונח 'קידום אתרים' ניתן להחליף במשפט הנגיש יותר: מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש. בדומה לגזר אורגני קידום אורגני לדפי אינטרנט ...למאמר המלא

בניית אתרים לעסקים

פתחם עסק? מזל טוב! יש לכם קהל לקוחות שהולך וגדל? אתם מוכרים באיזור? הלקוחות שלכם אוהבים אתכם וחוזרים אל העסק שוב ושוב?! גם אם התשובות שלכם מלוות בחיוך ענקי וגם אם הן קצת יותר שליליות ...למאמר המלא

אתר רספונסיבי

מהו אתר רספונסיבי? ולמה אתה צריך אחד כזה? ובכן, אם אתם ברי מזל וכבר יש לכם דריסת רגל ברשת סביר להניח שאתם יודעים או שלפחות נתקלתם בצירוף המילים אתר רספונסיבי, אם עדיין לא- בהחלט הגיע הזמן. אתר ...למאמר המלא

אתר בחינם?

יש היום בשוק פלטפורמות רבות המציעות שירותי "בניית אתר בחינם", ואנחנו הישראלים- כמו ישראלים.. נמשכים מיד לכותרות מהסוג הזה.. אחרי שראינו את הסרטונים ושמענו על חבר של חבר שבנה אחלה אתר בפלטפורמה כזו, ...למאמר המלא

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי   כולנו יודעים מה הוא כרטיס ביקור, כל בעל עסק שמכבד את עצמו ומעוניין בלקוחות חוזרים ופרסום מייצר לעצמו אחד כזה, הם מלבניים בדרך כלל עשויים קרטון, או פלסטיק דק במקרה ...למאמר המלא

ONEPAGER

אז מה זה בעצם ONEPAGER? אנחנו שומעים את המושג הזה הרבה בתעשייה.. מסתובב בכל המקומות השווים.. אז איך הוא נראה? ובמה הוא שונה מאתר רגיל? מה מבדיל אותו מדף נחיתה? כשיצור הכלאיים הזה נכנס לשוק היו ...למאמר המלא

פרסום בגוגל מחיר

פרסום בגוגל מחיר לחודש נקבע על ידי העסק שצריך פרסום. ככל שהמחיר לחודש יותר גדול כך הפרסום בגוגל יביא לכך שיותר לקוחות יתקשרו. המטרה היא יחס המרה גבוה ככל שניתן. יחס ההמרה הוא היחס בין המחיר הכולל של הפרסום בין כמות הלקוחות החדשים שנכנסו לעסק. ישנם שתי דרכים לפרסם ...למאמר המלא

קידום אתרים כאשר אסטרטגיה פוגשת תקציב

קידום אתרים יכול להיות עסק יקר מאוד אלא אם כן אתם עושים את זה בצורה חכמה. עבור כל ביטוי שאתם רוצים לפרסם את האתר שלכם במנוע החיפוש בגוגל יש תחרות וככל שהתחרות גדולה יותר כך המחיר עולה. המחיר עולה מכיוון שגוגל מסדר את תוצאות החיפוש שלו לפי מאפיינים מסוימים. כמו כמות ...למאמר המלא

CoWeb